Administratieve en secretariële ondersteuner Functioneel Beheer

Voor de afdeling Functioneel Beheer zijn wij op zoek naar een
Administratieve en secretariële ondersteuner Functioneel Beheer (servicedeskmedewerker)
24 uur per week

Als ondersteuner van de afdeling Functioneel Beheer ben je de spin in het web. Je fungeert als eerste aanspreekpunt als het gaat om vragen van gebruikers over onze applicaties of bij vragen van onze leveranciers.

Je registreert en monitort de vragen en draagt zorg voor een efficiënte en klantvriendelijke beantwoording van deze vragen. Daarnaast draag je zorg voor de uitgifte van hardware en houd je deze administratie bij, je behandelt alle vragen hierover en de software en rapporteert aan de manager Functioneel Beheer. Je voert kleine projecten zelfstandig uit, rapporteert over de voortgang en sluit het project af met een rapportage.

Het uitganspunt is dat er uiteindelijk een gezamenlijke Servicedesk komt met de Servicedesk medewerker van de afdeling Facilitaire dienst. Het opzetten van deze gezamenlijke Servicedesk pak je samen met de Servicedesk medewerker van de Facilitaire dienst op. De servicediensten van de Facilitaire afdeling en Functioneel Beheer hebben veel raakvlakken. Cpunt wil graag een efficiëntieslag maken door hier één Servicedesk van te maken.

Verantwoordelijkheden:
· Het registreren en in behandeling nemen van klachten, wensen, vragen en storingen en daarnaast de interne klant tijdig en juist informeren.;
· Verantwoordelijk voor de voortgangs- en afhandelingsbewaking van meldingen en het onderhouden van klantcontact én contact met leveranciers;
· Medeverantwoordelijk voor het voorbereiden en uitvoeren van kleine projecten;
· Vraagstukken uitzoeken, voorbereiden en bespreken met de manager FB;
· Uitgifte, inname en registratie van middelen;
· Het uitdragen van het afdelingsbeleid en het ondersteunen van medewerkers bij het gebruik van regelingen en procedures;
· Beheer van inkomende mail voor de afdelingen Functioneel Beheer;
· Werkoverleggen voorbereiden en notuleren.

Wat vragen wij?
· MBO werk- en denkniveau;
· Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
· Goede administratieve vaardigheden, kennis van MS 365 is een pre;
· Overzicht bewaken, proactief en accuraat;
· Stressbestendig en servicegericht.

Wat bieden wij?
Een inspirerende omgeving die voortdurend in ontwikkeling is en waar je ruimte krijgt om jouw talenten te ontplooien. Bij inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Margo Prinsen Geerligs, manager Functioneel Beheer, m.prinsen.geerligs@cpunt.nl. De functie is ingeschaald in schaal 5 van de CAO Openbare Bibliotheken. Het salaris is afhankelijk van opleiding en werkervaring.

Daarnaast profiteer je van de volgende arbeidsvoorwaarden:
· Pensioenregeling via het pensioenfonds Openbare Bibliotheken;
· Vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (4%);
· Laptop van de zaak en een telefoonvergoeding;
· 25 vakantiedagen op fulltime basis;
· Een goede reiskostenregeling;
· Online cursusomgeving via GoodHabitz;
· Gratis lidmaatschap van de bibliotheek;
· Korting op cursussen bij het kunstencentrum en kaartjes voor het theater of poppodium.

Enthousiast geworden? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren. Stuur een motivatiebrief mét je cv naar de afdeling Personeelszaken, vacatures@cpunt.nl, o.v.v. ‘vacature Administratieve en secretariële ondersteuner Functioneel Beheer’.

Nieuws en aankomende events van Cpunt in je mail?

Ontvang nieuwsbrief

Volg Cpunt op social media